INFORMACJE

[aktualizacja 18-04-2017]

W dniach 19 – 21 kwietnia 2017 r. w Bibliotece Uniwersyteckiej w Warszawie odbędzie się XIX Sesja Użytkowników ICM.

Sesja Użytkowników ICM to okazja do prezentacji wyników prac badawczych prowadzonych przez naukowców korzystających z zasobów obliczeniowych Centrum.

W 2016 roku w ICM zrealizowano ponad 300 grantów obliczeniowych. Wśród realizatorów i kierowników grantów znajdowali się reprezentanci ponad 100 polskich jednostek badawczych. W wyniku obliczeń przeprowadzonych na systemach ICM opublikowano ponad 280 prac naukowych.

Sesja umożliwi użytkownikom wymianę doświadczeń, zaplanowanie wspólnych przedsięwzięć naukowych i programistycznych, jak również rozwiązanie aktualnych problemów obliczeniowych. Oprócz użytkowników w spotkaniach będą uczestniczyli przedstawiciele ICM, m.in. programiści odpowiadający za wsparcie techniczne i merytoryczne realizowanych w ICM grantów obliczeniowych.

Ponadto w trakcie Sesji odbędą się szkolenia i warsztaty dotyczące obsługi systemów obliczeniowych oraz wizualizacji danych, jak również prezentacje nowych ofert z zakresu oprogramowania i infrastruktury HPC.

Do udziału w Sesji zapraszamy Kierowników oraz przedstawicieli grantów realizowanych w ICM.

MIEJSCE

W tym roku zapraszamy do Biblioteki Uniwersyteckiej ul. Dobra 55/56 w Warszawie.

Plan BUW dostępny na stronie Biblioteki lub w pliku do pobrania:

mapa BUW w języku angielskim (pdf)

mapa BUW w języku polskim (pdf)

Wydarzenie będzie odbywać się w salach: 256, 316/315 oraz rejestracja na 3 piętrze.

ZASADY UCZESTNICTWA

Do udziału w Sesji zapraszamy Kierowników oraz przedstawicieli grantów realizowanych w ICM oraz nowych użytkowników.

Dla użytkowników spoza Warszawy zarezerwowane zostały pokoje dwuosobowe w Hotelu Uniwersytetu Warszawskiego Hera ul. Belwederska 26/30.

Zapewniamy pokrycie kosztów noclegu 20 osobom.

Tutaj znajdziesz informacje_logistyczne_dla_przyjezdnych.

REJESTRACJA

Prosimy o zarejestrowanie się do dnia 26 marca 2017 r.

Formularz rejestracyjny dostępny jest tutaj.

Na Sesję zarejestrowały się dotychczas 118 osoby (plik pdf).

Lista osób z rezerwacją noclegów

PROGRAM

Zapraszamy do zapoznania się z programem wydarzenia. Nadal planujemy wprowadzanie niewielkich przesunięć w programie, w zależności od możliwości czasowych prelegentów.

Program Sesji (plik pdf)
Lista posterów (plik pdf)

 

Wydarzenie będzie odbywać się w trzech salach. Rozpoczynamy od rejestracji na 3 piętrze, foyer. Wszystkie przejścia pomiędzy salami będą oznaczone w budynku.

Kontakt

Joanna Jędraszczyk – e-mail: Joanna.Jedraszczyk@nullicm.edu.pl, telefon: 22-87-49-200

Maciej Cytowski – e-mail: Maciej.Cytowski@nullicm.edu.pl

Marek Michalewicz – e-mail: Marek.Michalewicz@nullicm.edu.pl

Sponsorzy