Grywalizacja – metody zwiększania zaangażowania i efektywności pracowników

 

OPIS SZKOLENIA

Dzięki szkoleniu:

  • Dowiesz się skąd idea gier przeniosła się do świata biznesu
  • Poznasz podstawowe składniki gier biznesowych i zespołowych
  • Dowiesz się w jaki sposób projektować gry na potrzeby biznesu i zarządzania zespołem
  • Otrzymasz szablon gry do wykorzystania wraz ze swoim zespołem
  • Nauczysz się poprawnie interpretować zachowania graczy w oparciu o ich typologię
  • Nauczysz się tworzyć angażujące historie wprowadzające Twoich pracowników w świat gry i rywalizacji
  • Poznasz 8 grywalizacyjnych metod pobudzania aktywności pracownika przez grę

CEL

Rywalizacja jest jednym z najstarszych kół napędowych efektywnej współpracy międzyludzkiej. W czasach projektów i ciągłych interakcji w zespołach tworzenie pozytywnej rywalizacji jest kluczowym elementem motywowania pracowników. Opierając się na nowoczesnych, biznesowych grach zespołowych oraz najnowszych obserwacjach psychologii graczy, uczestnik dostanie pakiet użytecznych i praktycznych rozwiązań do zaimplementowania w swoich zespołach. Dzięki wiedzy i doświadczeniu zdobytym podczas przeprowadzonych w trakcie szkolenia gier, nauczy się samemu projektować gry na użytek swojej pracy oraz posiądzie wiedzę jak interpretować zachowania współpracowników-gracz

DLA KOGO

Adresatami są kierownicy działów sprzedaży, marketingu, Human Resources, HR business partnerzy, specjaliści działów marketingu i HR, project managerowie, wszystkie osoby zainteresowane tematyką gamifikacji oraz chcące poznać grywalizacyjne metody podnoszenia własnej motywacji i efektywności oraz zaangażowania zespołu.

PROGRAM

Dzień 1

Moduł 1 (9:30-10:30) – ABC grywalizacji

  • Grywalizacja – co to jest i skąd się wzięło?
  • Korzyści z wprowadzania grywalizacji w zespołach
  • Jaki biznes – taka gra – dostosowywanie gier do branży
  • Dlaczego gry działają? – model gratyfikacji w pracy zespołowej

Moduł 2 (10:45-13:00) – Gracz i jego pozycja w grze – interpretacja zachowań

  • Typologie graczy wg Richarda Bartle’a
  • Test graczy Andreasena i Downeya
  • Motywacje gracza vs motywacja pracownika
  • Gracz w zespole – jak grupa wpływa na psychologię gracza?
  • Neurokognitywistyczne koncepcje działania gier – dlaczego nasz mózg lubi grać?

Moduł 3 (14:00-15:30) – Podstawy mechaniki gier

  • Mechanika MDA – o czym musi pamiętać twórca? Co interesuje gracza?
  • Czego potrzebują wściekłe ptaki? – tetrada potrzeb gracza
  • LPB – nagrody w grach
  • 3F – motywatory w grach
  • Krzywa dynamiki gry

Dzień 2

Moduł 4 (9:00-10:30) – Wpraw machinę w ruch – gra w trzęsienie ziemi

  • Gra symulacyjna, podczas której uczestnicy sami doświadczą przeniesienia doświdczeń gracza na analizę od strony biznesu.
  • Uczestnicy wraz z trenerem nauczą się rozpoznawać typy graczy podczas gry i dokonywać ocen motywacji ich działań.
  • Gracze zaobserwują różnice pomiędzy interakcjami w rywalizacji wewnątrz zespołu i między grupami.

Moduł 5 (10:45-12:30) – Interface

  • Tworzenie interface’u – jak przekazywać instrukcje
  • Tworzenie angażujących historii i tła gry
  • P-S-R – zasady tworzenia interface’u gry
  • Wprowadzenie gracza i zmiany warunków gry

Moduł 6 (13:30-15:30) – Wielki twórca – gra w tworzenie gry

  • Podczas tego modułu uczestnicy sami stworzą gry pasujące do specyficznych realiów biznesowych i celów wskazanych przez trenera.
  • Przygotowanie do stworzenia gry poprzedzi analiza case studies.
  • Analiza z trenerem obejmująca sprawdzenie z:
    • MDA
    • Piramidą graczy
    • Krzywą gry

 

EKSPERT

Posiada 5 letnie doświadczenie pracy w obszarach sprzedaży: jako przedstawiciel handlowy, menedżer zespołu sprzedażowego i trener wspierający handlowców i ich szefów w realizacji założonych celów. Posiada rozległą wiedzę psychologiczną pozwalającą na budowanie relacji sprzyjających rozwojowi klientów indywidualnych i organizacji. Od ponad 7 lat zajmuje się tworzeniem i realizacją projektów rozwojowych dla klientów biznesowych i korporacyjnych, monitorowaniem jakości projektów pod względem merytorycznym. Współpracuje przy rozwoju oferty szkoleniowej w oparciu o nowoczesne narzędzia technologiczne i grywalizacyjne.

Przygotowując i koordynując duże projekty szkoleniowe, współpracuje i wspiera konsultacyjnie działy HR. Ponadto brał udział w przygotowaniu oraz prowadzeniu konsultacji dla firm, oraz we wdrażaniu systemów ocen i rozwoju pracowników. Ma duże doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla średniej i wyższej kadry kierowniczej. Prowadzi kilkuletnie programy rozwoju liderów i menedżerów w globalnych organizacjach. Przygotowywał i przeprowadził szereg autorskich programów dla trenerów wewnętrznych różnych organizacji, wspierając ich w budowaniu własnego stylu trenerskiego. Pracuje z przywódcami i menadżerami, w tematach dotyczących budowania relacji, tworzenia efektywnych zespołów biznesowych, wdrażania standardów sprzedaży oraz motywowania poprzez zrozumienie i dostarczanie wartości. Jako opiekun merytoryczny projektów rozwojowych szuka innowacyjnych rozwiązań szkoleniowych.

REJESTRACJA

cena: 990 zł (podana kwota jest kwotą netto)*

* Cena netto (usługa zwolniona z VAT) dotyczy uczestników aktualizujących wiedzę zawodową
i opłacających szkolenie ze środków publicznych w całości lub w co najmniej 70%, którzy wypełnią
i prześlą oświadczenie VAT

Rejestracja odbywa się tylko poprzez formularz zgłoszeniowy. Rejestracja jest otwarta do dnia 20.02.2018r. do godziny 23:59 albo do wyczerpania się miejsc. Maksymalna ilość miejsc to 25 osób

O przyjęciu na kurs decyduje kolejność zgłoszeń i uiszczenie wpłaty. Płatność za kurs można dopełnić tylko przelewem na konto wskazane w mailu potwierdzającym rejestrację.

Każdy z uczestników otrzymuje certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia.

Zamawiający przesyłając zgłoszenie udziału w szkoleniu, akceptuje powyższe warunki.

Organizatorzy zastrzegają sobie możliwość odwołania szkolenia i zaproponowanie innego terminu.

ORGANIZATORZY

 

 

Registration FormFormularz rejestracyjny

Rejestracja na to wydarzenie nie jest już dostępna

Skip to content