OPIS SZKOLENIA
Dzięki szkoleniu:
- Dowiesz się skąd idea gier przeniosła się do świata biznesu
- Poznasz podstawowe składniki gier biznesowych i zespołowych
- Dowiesz się w jaki sposób projektować gry na potrzeby biznesu i zarządzania zespołem
- Otrzymasz szablon gry do wykorzystania wraz ze swoim zespołem
- Nauczysz się poprawnie interpretować zachowania graczy w oparciu o ich typologię
- Nauczysz się tworzyć angażujące historie wprowadzające Twoich pracowników w świat gry i rywalizacji
- Poznasz 8 grywalizacyjnych metod pobudzania aktywności pracownika przez grę
CEL
Rywalizacja jest jednym z najstarszych kół napędowych efektywnej współpracy międzyludzkiej. W czasach projektów i ciągłych interakcji w zespołach tworzenie pozytywnej rywalizacji jest kluczowym elementem motywowania pracowników. Opierając się na nowoczesnych, biznesowych grach zespołowych oraz najnowszych obserwacjach psychologii graczy, uczestnik dostanie pakiet użytecznych i praktycznych rozwiązań do zaimplementowania w swoich zespołach. Dzięki wiedzy i doświadczeniu zdobytym podczas przeprowadzonych w trakcie szkolenia gier, nauczy się samemu projektować gry na użytek swojej pracy oraz posiądzie wiedzę jak interpretować zachowania współpracowników-gracz
DLA KOGO
Adresatami są kierownicy działów sprzedaży, marketingu, Human Resources, HR business partnerzy, specjaliści działów marketingu i HR, project managerowie, wszystkie osoby zainteresowane tematyką gamifikacji oraz chcące poznać grywalizacyjne metody podnoszenia własnej motywacji i efektywności oraz zaangażowania zespołu.
PROGRAM
Dzień 1
Moduł 1 (9:30-10:30) – ABC grywalizacji
- Grywalizacja – co to jest i skąd się wzięło?
- Korzyści z wprowadzania grywalizacji w zespołach
- Jaki biznes – taka gra – dostosowywanie gier do branży
- Dlaczego gry działają? – model gratyfikacji w pracy zespołowej
Moduł 2 (10:45-13:00) – Gracz i jego pozycja w grze – interpretacja zachowań
- Typologie graczy wg Richarda Bartle’a
- Test graczy Andreasena i Downeya
- Motywacje gracza vs motywacja pracownika
- Gracz w zespole – jak grupa wpływa na psychologię gracza?
- Neurokognitywistyczne koncepcje działania gier – dlaczego nasz mózg lubi grać?
Moduł 3 (14:00-15:30) – Podstawy mechaniki gier
- Mechanika MDA – o czym musi pamiętać twórca? Co interesuje gracza?
- Czego potrzebują wściekłe ptaki? – tetrada potrzeb gracza
- LPB – nagrody w grach
- 3F – motywatory w grach
- Krzywa dynamiki gry
Dzień 2
Moduł 4 (9:00-10:30) – Wpraw machinę w ruch – gra w trzęsienie ziemi
- Gra symulacyjna, podczas której uczestnicy sami doświadczą przeniesienia doświdczeń gracza na analizę od strony biznesu.
- Uczestnicy wraz z trenerem nauczą się rozpoznawać typy graczy podczas gry i dokonywać ocen motywacji ich działań.
- Gracze zaobserwują różnice pomiędzy interakcjami w rywalizacji wewnątrz zespołu i między grupami.
Moduł 5 (10:45-12:30) – Interface
- Tworzenie interface’u – jak przekazywać instrukcje
- Tworzenie angażujących historii i tła gry
- P-S-R – zasady tworzenia interface’u gry
- Wprowadzenie gracza i zmiany warunków gry
Moduł 6 (13:30-15:30) – Wielki twórca – gra w tworzenie gry
- Podczas tego modułu uczestnicy sami stworzą gry pasujące do specyficznych realiów biznesowych i celów wskazanych przez trenera.
- Przygotowanie do stworzenia gry poprzedzi analiza case studies.
- Analiza z trenerem obejmująca sprawdzenie z:
- MDA
- Piramidą graczy
- Krzywą gry
EKSPERT
Posiada 5 letnie doświadczenie pracy w obszarach sprzedaży: jako przedstawiciel handlowy, menedżer zespołu sprzedażowego i trener wspierający handlowców i ich szefów w realizacji założonych celów. Posiada rozległą wiedzę psychologiczną pozwalającą na budowanie relacji sprzyjających rozwojowi klientów indywidualnych i organizacji. Od ponad 7 lat zajmuje się tworzeniem i realizacją projektów rozwojowych dla klientów biznesowych i korporacyjnych, monitorowaniem jakości projektów pod względem merytorycznym. Współpracuje przy rozwoju oferty szkoleniowej w oparciu o nowoczesne narzędzia technologiczne i grywalizacyjne.
Przygotowując i koordynując duże projekty szkoleniowe, współpracuje i wspiera konsultacyjnie działy HR. Ponadto brał udział w przygotowaniu oraz prowadzeniu konsultacji dla firm, oraz we wdrażaniu systemów ocen i rozwoju pracowników. Ma duże doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla średniej i wyższej kadry kierowniczej. Prowadzi kilkuletnie programy rozwoju liderów i menedżerów w globalnych organizacjach. Przygotowywał i przeprowadził szereg autorskich programów dla trenerów wewnętrznych różnych organizacji, wspierając ich w budowaniu własnego stylu trenerskiego. Pracuje z przywódcami i menadżerami, w tematach dotyczących budowania relacji, tworzenia efektywnych zespołów biznesowych, wdrażania standardów sprzedaży oraz motywowania poprzez zrozumienie i dostarczanie wartości. Jako opiekun merytoryczny projektów rozwojowych szuka innowacyjnych rozwiązań szkoleniowych.
REJESTRACJA
cena: 990 zł (podana kwota jest kwotą netto)*
* Cena netto (usługa zwolniona z VAT) dotyczy uczestników aktualizujących wiedzę zawodową
i opłacających szkolenie ze środków publicznych w całości lub w co najmniej 70%, którzy wypełnią
i prześlą oświadczenie VAT
Rejestracja odbywa się tylko poprzez formularz zgłoszeniowy. Rejestracja jest otwarta do dnia 20.02.2018r. do godziny 23:59 albo do wyczerpania się miejsc. Maksymalna ilość miejsc to 25 osób
O przyjęciu na kurs decyduje kolejność zgłoszeń i uiszczenie wpłaty. Płatność za kurs można dopełnić tylko przelewem na konto wskazane w mailu potwierdzającym rejestrację.
Każdy z uczestników otrzymuje certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia.
Zamawiający przesyłając zgłoszenie udziału w szkoleniu, akceptuje powyższe warunki.
Organizatorzy zastrzegają sobie możliwość odwołania szkolenia i zaproponowanie innego terminu.
ORGANIZATORZY
Registration FormFormularz rejestracyjny
Rejestracja na to wydarzenie nie jest już dostępna