OPIS SZKOLENIA
Dzięki szkoleniu:
- Dowiesz się jak patrzeć na dane i stawać konstruktywne pytania
- Poznasz metody pomagające wzmacniać potencjał twórczy własny i zespołu
- Poznasz podstawową wiedzę na temat potencjału twórczego człowieka i funkcjonowania procesów analitycznych w mózgu
- Dowiesz się jak twórczo analizować zgromadzone dane i przekładać je na cele strategiczne zespołu i firmy
- Nauczysz się unikać błędów w analizie danych
CEL
Każdego dnia jesteśmy bombardowani ogromną ilością informacji, których nie jesteśmy w stanie dokładnie przetworzyć, nie mówiąc już o skutecznym wykorzystaniu w biznesie. Szkolenie zwraca uwagę na kreatywne spojrzenie na dostępne dane, by nauczyć się w przejrzysty i prosty sposób wydobywać dane strategicznie ważne. Skupia się na zagadnieniach związanych z przełamywaniem barier poznawczych i analitycznych, by wykraczać w analizach poza oczywiste wnioski.
DLA KOGO
Dyrektorzy i managerowie działów sprzedaży, marketingu, właściciele małych i średnich firm, researcherzy, projekt managerowie, osoby zainteresowane zwiększeniem umiejętności analizy danych dotyczących rozwoju biznesu.
PROGRAM
Dzień 1
Moduł 1 – Myślenie przez pajęczynę – działanie mózgu a procesy analityczne
- Myślenie lateralne
- Skróty poznawcze, heurystyki
- Mózg i obszary poznawcze
- Dane – jak nasz umysł je analizuje?
Moduł 2 – Pudełka i pudełeczka – metody gromadzenia i segregowania danych
- Mind mapping
- Mapy myśli – korzyści i case studies
- Zasady tworzenia map myśli – 8 reguł mind mappingu
- Hierarchizowanie danych za pomocą mind mappingu – ćwiczenia praktyczne
Moduł 3 – Techniki wzmacniające myślenie strategiczne
- Kwiat lotosu
- SCAMPER
- Diagram Ishikawy
- Metoda Disneya
- Case studies – zastosowanie w pracach analityczno-strategicznych
Dzień 2
Moduł 4 – Obszary blokad myślenia kreatywnego w analizie strategicznej
- Błędy w analizach i ich skutki
- Blokady myślenia optymistycznego i pesymistycznego w analizie danych
- Emocje i rozum w myśleniu analitycznym
- Metoda sześciu kapeluszy DeBono – case study
Moduł 5 – Metody podejmowania kreatywnych decyzji strategicznych
- Ocena ryzyka
- Ocena strategicznych potrzeb biznesu
- Pobudzanie kreatywności w zespołach
Moduł 6 – Zapalenie żarówki – gra symulacyjna
- Studium przypadku, przy rozwiązaniu którego uczestnicy będą mieli okazję wykorzystać nowe narzędzia i metody kreatywnej analizy danych
- Wskazówki trenera dotyczące podjętych decyzji
EKSPERT
Posiada 5 letnie doświadczenie pracy w obszarach sprzedaży: jako przedstawiciel handlowy, menedżer zespołu sprzedażowego i trener wspierający handlowców i ich szefów w realizacji założonych celów. Posiada rozległą wiedzę psychologiczną pozwalającą na budowanie relacji sprzyjających rozwojowi klientów indywidualnych i organizacji. Od ponad 7 lat zajmuje się tworzeniem i realizacją projektów rozwojowych dla klientów biznesowych i korporacyjnych, monitorowaniem jakości projektów pod względem merytorycznym. Współpracuje przy rozwoju oferty szkoleniowej w oparciu o nowoczesne narzędzia technologiczne i grywalizacyjne.
Przygotowując i koordynując duże projekty szkoleniowe, współpracuje i wspiera konsultacyjnie działy HR. Ponadto brał udział w przygotowaniu oraz prowadzeniu konsultacji dla firm, oraz we wdrażaniu systemów ocen i rozwoju pracowników. Ma duże doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla średniej i wyższej kadry kierowniczej. Prowadzi kilkuletnie programy rozwoju liderów i menedżerów w globalnych organizacjach. Przygotowywał i przeprowadził szereg autorskich programów dla trenerów wewnętrznych różnych organizacji, wspierając ich w budowaniu własnego stylu trenerskiego. Pracuje z przywódcami i menadżerami, w tematach dotyczących budowania relacji, tworzenia efektywnych zespołów biznesowych, wdrażania standardów sprzedaży oraz motywowania poprzez zrozumienie i dostarczanie wartości. Jako opiekun merytoryczny projektów rozwojowych szuka innowacyjnych rozwiązań szkoleniowych.
REJESTRACJA
cena: 1500 zł (podana kwota jest kwotą netto)*
* Cena netto (usługa zwolniona z VAT) dotyczy uczestników aktualizujących wiedzę zawodową
i opłacających szkolenie ze środków publicznych w całości lub w co najmniej 70%, którzy wypełnią
i prześlą oświadczenie VAT
Rejestracja odbywa się tylko poprzez formularz zgłoszeniowy. Rejestracja jest otwarta do dnia 20.03.2018r. do godziny 23:59 albo do wyczerpania się miejsc. Maksymalna ilość miejsc to 25 osób
O przyjęciu na kurs decyduje kolejność zgłoszeń i uiszczenie wpłaty. Płatność za kurs można dopełnić tylko przelewem na konto wskazane w mailu potwierdzającym rejestrację.
Każdy z uczestników otrzymuje certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia.
Zamawiający przesyłając zgłoszenie udziału w szkoleniu, akceptuje powyższe warunki.
Organizatorzy zastrzegają sobie możliwość odwołania szkolenia i zaproponowanie innego terminu.
ORGANIZATORZY