Zasady uczestnictwa
Do udziału w Sesji zapraszamy Kierowników oraz przedstawicieli grantów realizowanych w ICM oraz nowych użytkowników.
Prosimy o rejestrację do 26 marca 2017 r.
Zapewniamy uczestnictwo w Sesji (w tym przerwy kawowe, lunch oraz uroczysta kolacja drugiego dnia), która odbędzie się w BUW ul. Dobra 56/66 w Warszawie.
Dla użytkowników spoza Warszawy zarezerwowane zostały pokoje dwuosobowe w Hotelu Uniwersytetu Warszawskiego Hera ul. Belwederska 26/30. Zapewniamy pokrycie kosztów noclegu 20 osobom.
Tutaj znajdziesz informacje_logistyczne_dla_przyjezdnych.
Uwaga!
Po dokonaniu rejestracji pojawi się po prawej komunikat o pomyślnym dokonaniu rezerwacji. Dodatkowo powinni Państwo otrzymać automatyczny e-mail potwierdzający wstępną rejestrację.
W razie trudności technicznych prosimy o kontakt z Joanną Jędraszczyk e-mail: j.jedraszczyk@nullakademia.icm.edu.pl
Powrót do strony sesja2017